Goodiebag John Beerens / Farouk Systems event

Vorige week vrijdag ging ik naar het bloggersevent van John Beerens in samenwerking met Farouk Systems. Dit event vond plaats op het hoofdkantoor van Farouk Systems in Amersfoort. Het was mijn allereerste event en ik vond het superleuk! De goodiebag heb je al in een verslag voorbij zien komen maar omdat ie zo geweldig is wil ik er toch nog even apart bij stil staan.

Kijk je mee?

Een stijltang van Chi!!!! Deze werd ons aangeboden door Glennis Grace, zij is al 9 jaar lang het gezicht van Farouk met haar mooie lokken. Woeiii hier ben ik echt helemaal gelukkig mee. Ik wilde al heel lang een tang, maar vond ze toch best prijzig. Een tijdje geleden was er een aanbieding in de shop van John Beerens maar ik was toen net te laat met bestellen. Ik ga hem uiteraard nog uitgebreid testen, je kunt behalve je haar stijlen ook krullen ermee maken. Leukleukleuk!

3 producten uit de nieuwe CHI Keratin lijn: een shampoo, conditioner en leave-in conditioner. Ook deze producten ben ik al uitgebreid aan het testen en zullen nog voorbij komen op de site. Vooral de shampoo en conditioner bevallen me tot nu toe al erg goed.

Ook krijgen we nog 3 producten uit de BioSilk Summer Therapy lijn thuisgestuurd. Zo gaaf! Ik wil Farouk Systems en John Beerens en zijn team nogmaals bedanken voor deze super dag!

Ben jij al bekend met de producten van Biosilk en CHI?

3 thoughts on “Goodiebag John Beerens / Farouk Systems event

Geef een reactie

