Beautybox – mei 2013

De maand mei ligt alweer achter ons dus het is ook weer tijd voor een nieuwe editie van de Beautybox, met deze keer als thema ‘Daily Musthaves’. Er zitten volgens Beautybox producten in die absolute musthaves zijn voor je huid. De box is best zwaar, dus ik ben erg benieuwd naar de inhoud.

Een goede gevulde box met een aantal fullsize producten, daar hou ik van!


Bio-Oil

Over dit product heb ik al veel goeds gehoord. Ik denk dat het bij mij vooral geschikt is voor de droge huid. Maar je kunt het ook gebruiken voor het verminderen van de zichtbaarheid van littekens, huidstriemen en pigmentvlekken.

(Fullsize € 12,15 / 60 ml)


Trind – Moisturizing Nail Balsem

Mooie en verzorgde nagels, wie wil dat nou niet? Deze nail balsem zorgt dat het vochtgehalte in je nagels wordt hersteld en je nagels sterker worden. Het beste resultaat krijg je als dit product twee weken lang dagelijks gebruikt. Ik heb nog niet eerder een product van Trind gebruikt dus ik ben hier erg blij mee en benieuwd naar de werking. Mijn nagels kunnen zo af en toe wel wat extra’s gebruiken.

(Fullsize € 14,95 / per stuk)


Decléor – Sample kit aroma néroli

Een serum en een balsem van het exclusieve Franse merk Decléor. De producten zorgen o.a. voor een zachte huid, vernieuwing van cellen en het toevoegen van zuurstof aan de huid. Dagelijks gebruik bevordert niet alleen de conditie van de huid, maar ook de gemoedstoestand door de heerlijk aromatische oliën volgens Beautybox.

(Fullsize AromessenceTM néroli – Sérum essentiel € 54,40 / 15 ml, Baume de nuit essentiel néroli € 39,15 /15 ml)


Gliss Kur Ultimate Oil Elixer – Conditioner

Hee deze zat ook in de Glossybox en heb ik nu dus dubbel, eentje gaat dus in het pakket voor de winactie bij 100 Bloglovin volgers. 😉 Deze conditioner is ontwikkeld om overbelast en stug haar intens te voeden en mindert haarbreuk met 95%.

(Fullsize € 5,19 / per stuk)


Prodent White Now

Van deze tandpasta zou je na de eerste poetsbeurt al wittere tanden moeten krijgen, ik ben benieuwd of dat echt zo is. Ik ga het maar eens proberen. 🙂

(Fullsize € 2,99 / 75 ml)

Op het kaartje in de Beautybox stond ook nog een oogpotlood van Lookx, maar deze heb ik helaas niet in mijn box aangetroffen. Verder ben ik blij met de inhoud van de maand mei. Er zitten weer een aantal mooie producten tussen die ik zeker nog uitgebreid ga testen.

Ook nieuwsgierig geworden naar de Beautybox?? Je kunt je aanmelden via www.beautybox.nl voor een bedrag van  € 14,95 (incl. verzendkosten) per maand.

Wat vind jij van de inhoud van deze Beautybox??

15 thoughts on “Beautybox – mei 2013

Geef een reactie

